۰۹۱۳۴۴۲۷۹۴۱ info@enfuchina.com

توضیحات کلی

 

دانشگاه چاینا مدیکال در چین یکی از دانشگاه های پزشکی چین است که امروزه جزو برجسته ترین و مشهور ترین دانشگاه های این کشور به حساب می آید.

 

در این مقاله درباره دانشگاهی در چین به نام China Medical university صحبت شده است ، دانشگاه پزشکی چاینا مدیکال چین (CMU) در ۶ ژوئن ۱۹۵۸ به عنوان کالج پزشکی چین تاسیس شد و در سال ۲۰۰۳ به دانشگاه پزشکی چین تبدیل شد.

 

این دانشگاه به طور پیوسته به جایگاه فعلی خود به عنوان یکی از برجسته ترین دانشگاه های پزشکی ارتقا یافته است و هم اکنون با ۸۸۶۴ عضو در کادر علمی ، ۸۲۲۰ دانشجوی کارشناسی ، کارشناسی ارشد ۲۸۴۲ و ۹۳۳ دانشجوی دکترا فعالیت های علمی چشمگیری از خود به نمایش گذاشته و باعث تقاضای بیشتر و بیشتر دانشجویان بین المللی شده است.

 

 

رتبه بندی جهانی و امکانات دانشگاهUniversity China Medical

 

دانشگاه پزشکی چین (CMU) اولین دانشکده پزشکی بود که توسط حزب کمونیست چین تأسیس شد ، بهترین رتبه بندی دانشگاه های جهانی بر اساس موضوع پزشکی بالینی ، رتبه ۳۴۵ در جهان ، ۵۵ در آسیا و ۱۰ در چین را به دانشگاه CMU داده است.

 

دانشگاه CMU با داشتن آزمایشگاههای برتر CMU ، دو بیمارستان جامع آموزشی و تعهد قوی کارکنان به دانشجویان ، یک رویکرد کلی برای آموزش پزشکی در محیطی مراقب ، پرورش دهنده و مجهز ارائه می دهد.

 

علاوه بر این ، دانشگاه همچنین دارای موزه لیفو از کتابخانه طب چینی ، مرکز رایانه ، مرکز توسعه ، مرکز ایمنی و بهداشت محیط ، مرکز تحقیقات طب سوزنی ، مرکز آموزش عمومی ، مرکز حیوانات و کمیته تحقیق و توسعه است که همه آنها با هدف پشتیبانی آموزش ، تحقیق و توسعه مدرسه ایجاد شده است.

 

دانشکده های دانشگاه چاینا مدیکال در چین

 

دانشگاه CMU دارای دو پردیس اصلی است ، تایچونگ (شامل ووکان و آنکانگ) و بیگانگ.

 

این دانشگاه دارای ۸ دانشکده است که در آن پزشکی غربی ، طب چینی ، داروسازی (شامل گیاهان چینی) ، مراقبت های بهداشتی (از جمله پرستاری) ، علوم زندگی ، مدیریت و برنامه های آموزشی ، تحقیقاتی و عملی بهداشت عمومی ارائه می شود.

 

دوره های بین رشته ای نیز به عنوان پایه ای برای دانشجویان برای ادغام تجربیات یادگیری در دسترس است.

اسامی دانشکده ها در زیر نامبرده شده است:

 

  1. دانشکده علوم پایه پزشکی
  2. دانشکده پزشکی چینی
  3. دانشکده دندانپزشکی
  4. دانشکده داروسازی
  5. دانشکده مراقبت سلامت
  6. دانشکده بهداشت عمومی
  7. دانشکده مهندسی زیست پزشکی
  8. دانشکده علوم و فناوری بیولوژیکی
  9. دانشکده علوم انسانی

 

 

زبان تحصیل در دانشگاه چاینا مدیکال

 

اکثر دوره های CMU به زبان چینی آموزش داده می شود. از متقاضیان انتظار می رود که توانایی گوش دادن ، صحبت کردن ، خواندن و نوشتن به زبان چینی را داشته باشند.

 

دوره های خاصی در برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه پزشکی چین یا CMU به زبان انگلیسی ارائه می شود ، برنامه های کارشناسی فقط برای دوره پاییز باز است.

 

برنامه MBBS در دانشگاه پزشکی چین یا CMU از سال ۱۹۷۸ به زبان انگلیسی تدریس می شود ، توسط وزارت آموزش چین تأیید شده است که این دانشگاه به خوبی دانشجویان بین المللی را برای برنامه های انگلیسی متوسط خود جذب کند.

 

در فهرست جهانی مدارس پزشکی سازمان بهداشت جهانی ، یاد شده است که برنامه MBBS در این دانشگاه علاوه بر زبان انگلیسی به زبان چینی و ژاپنی تدریس شده است.

 

متقاضیان تحصیل در دانشگاه CMU برای برنامه های زبان چینی باید دارای گواهی مهارت های خوانداری ، نوشتاری ، شنیداری و نگارش سطح ۳ یا بالاتر برای آزمون زبان چینی به عنوان زبان خارجی (TOCFL) باشند.

 

بورسیه های تحصیلی دانشگاه چاینا مدیکال چین

 

بورسیه های تحصیلی توسط سازمان های مختلف ارائه می شود ؛ دانشجویان بین المللی می توانند برای بورسیه تحصیلی تحت حمایت دولت از طریق سفارت یا نمایندگی در داخل یا نزدیک کشور درخواست کنند.

 

لطفا توجه داشته باشید دریافت کنندگان بورسیه تحصیلی برای بورس تحصیلی بین المللی CMU واجد شرایط نیستند.

 

همچنین توجه داشته باشید که درخواست های پذیرش و بورسیه مراحل جداگانه ای هستند. متقاضیانی که با هر گونه بورسیه تحصیلی اعطایی ، برای پذیرش در CMU و بالعکس تضمین نمی شوند.

 

 

تحصیل پزشکی در دانشگاه چاینا مدیکال

 

دانشگاه چاینا مدیکال در چین تنها موسسه آموزش پزشکی در چین است که آموزش پزشکی چینی و غربی را ارائه می دهد.

 

کالج پزشکی دانشگاه پزشکی چین یکی از برجسته ترین موسسات آموزش عالی در زمینه علوم پزشکی در است ، این کالج در منطقه شمالی تایچونگ واقع شده است و به موسسات مختلف پزشکی در کل منطقه شهری تایچونگ وابسته است.

 

کالج پزشکی برنامه های کارشناسی ارشد ، دکتری و بین رشته ای را ارائه می دهد که می تواند در ترکیب با M.D دنبال شود. درجه. برخی از این برنامه ها CMU را به دانشگاه های شریک در ایالات متحده ، اروپا و دیگر قاره ها متصل می کند.

دانشکده پزشکی ارزیابی انجام شده توسط شورای اعتباربخشی پزشکی (TMAC) را با موفقیت پشت سر گذاشت و با معافیت از ارزیابی های بعدی تا ۷ سال آینده پاداش گرفت.

 

 

هزینه تحصیل در دانشکده پزشکی چاینا مدیکال

 

کل کالج پزشکی دانشگاه چاینا مدیکال در چین در سال مالی بیش از ۱۴۰ میلیون دلار NT بودجه تحقیقاتی را به خود اختصاص می دهد.

 

هزینه برنامه دوره فوق لیسانس برای رشته های علوم پزشکی چینی ، طب سوزنی ، پزشکی یکپارچه : ۶۱،۳۸۹ دلار و هزینه برنامه دوره لیسانس برای رشته های پزشکی بخش پزشکی A : 144،۴۳۸ NTDو بخش پزشکی چینی (B) ، پزشکی چینی پس از لیسانس : ۷۲،۲۹۹ NTD است.

 

شرایط پذیرفته شدن در دانشگاه CMU

 

دانشجویان بین المللی با دیپلم دبیرستان واجد شرایط درخواست تحصیل در مقطع کارشناسی در CMU هستند و مدرک کارشناسی برای برنامه های کارشناسی ارشد و مدرک کارشناسی ارشد برای برنامه های دکتری مورد نیاز است.

 

به طور کلی ، معدل (GPA) دبیرستان حداقل ۳.۰ یا معادل آن برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه چاینا مدیکال مورد نیاز است.

 

دانشجویان بین المللی که به برنامه های کارشناسی منتقل می شوند باید برای شرکت در امتحانات ترم بهار که توسط CMU و آزمون انتقال مشترک توسط کمیته دانشگاه های خصوصی پزشکی برگزار می شود ، درخواست دهند.

 

همه دانشجویان مقطع کارشناسی به استثنای کسانی که در گروههای دیگری غیر از دانشکده پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و طب چینی ثبت نام کرده اند ، برای اولین سال تحصیلی به پردیس بیگانگ می روند و از سال تحصیلی دوم به بعد به پردیس های تایچونگ نقل مکان می کنند.

 

دانشجویانی که در دانشکده پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و طب چینی ثبت نام می کنند ، از اولین سال تحصیلی به بعد به پردیس های تایچونگ می روند.

 

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه چاینا مدیکال چین

 

دانشکده دندانپزشکی ، دانشگاه پزشکی چین (مخفف CMUD) در سال ۱۹۸۰ با برنامه ۶ ساله دکتر جراحی دندان تأسیس شد، مأموریت CMUD بهبود سلامت دهان و دندان افراد در مرکز و شکل دادن به آینده دندانپزشکی است.

 

برنامه های فوق لیسانس و دکتری به ترتیب در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۷ ایجاد شد ؛ از نظر علمی ، این برنامه ها دوره های آموزشی پیشرفته پایه و بالینی را ارائه می دهند.

 

به منظور دستیابی به آموزش جامع ، دانشجویان برای مشارکت در تحقیقات ، سمینارهای بین المللی دانشگاهی ، کارآموزی دندانپزشکی در خارج از کشور و خدمات داوطلبانه پزشکی داخلی و خارجی تشویق می شوند.

 

هزینه تحصیل در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه CMU

 

  • شهریه برنامه های کارشناسی دانشکده دندانپزشکی : ۵۶،۲۵۲
  • شهریه کارشناسی ارشد دندانپزشکی : ۱۳۲،۳۱۰ NTD
  • شهریه سایر برنامه های موجود در دانشگاه CMU : 48،۳۷۴ NTD تا ۵۶،۹۳۶ NTD

است.

 

توجه داشته باشید که هزینه بین المللی بیمه دانشجویی نیز جداگانه محاسبه نمی شود.

 

تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه CMU

 

دانشکده داروسازی دانشگاه چاینا مدیکال در چین تحصیلات داروسازی در مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا را ارائه می دهد ، همچنین دانشکده داروسازی برای توسعه توانایی های جامع دانشجویان ، شایستگی اشتغال ، توانایی مدنی ، ایجاد و توانایی همکاری بین المللی یک گرایش PH.D برای تولید دارویی راه اندازی کرد که در سال ۲۰۱۴ تأسیس شد.

 

این برنامه ، شامل توسعه داروها ، تولید دارو ، کنترل کیفیت ، آزمایشات بالینی و دوره های بازاریابی است که هم تئوری و هم کاربرد را در نظر می گیرد.

 

برنامه ریزی درسی دانشکده داروسازی CMU جهت گیری حرفه ای است ، این دانشکده با صنایع داخلی دارویی توافق نامه های آموزشی تعاونی دارد و کارآموزی را برای دانشجویان فراهم می کنیم.

 

انتظار می رود که این برنامه PH.D دانشگاه و صنعت را به هم متصل کند و برای نوآوری صنعت دارویی مفید باشد و توانایی عملی در فارغ التحصیلان را افزایش دهد.

 

از اساتید برجسته دانشکده داروسازی CMU می توان به ون چوان لین استاد محصولات طبیعی دارویی ، پروفسور جین بین وو ، یوچی هو هو پروفسور بیو دارو ، هونگ زین لی پروفسور زیست شناسی مولکولی ، ژیان-لیان چن استاد دانشکده شیمی تجزیه داروسازی ، Ta-Hsien Chuang دانشیار سنتز محصولات طبیعی و دانشیار Chin-Chuan Hung داروسازی بالینی اشاره کرد.

 

خوابگاه های دانشگاه چاینا مدیکال

 

مقررات و نرخ هزینه خوابگاه دانشگاه چاینا مدیکال در چین منوط به اعلام دفتر امور دانشجویان است.

هزینه های اقامت مکان های خوابگاهی CMU فقط برای دانشجویان کارشناسی در دسترس است ، دانشجویان بین المللی جدید کارشناسی اولویت اول را برای اقامت در محوطه دانشگاه دارند.

 

برای خوابگاه بیگانگ ، اتاق با ۴ نفر مشترک است و اجاره حدود ۸۳۰۰NTD برای هر نفر در هر ترم است ، برای محوطه دانشگاه Shui-nan ، اتاق با ۲ تا ۴ نفر مشترک است و اجاره حدود ۲۲،۵۰۰ تا ۲۵،۵۰۰ NTD برای هر نفر در هر ترم است.

میانگین هزینه های زندگی از ۶۰۰۰ NTD تا ۱۰،۰۰۰ NTD در ماه متغیر است ، این رقم ممکن است به صورت جداگانه متفاوت باشد ، هزینه کتابهای درسی جزء هزینه شخصی است و می تواند از برنامه ای به برنامه دیگر متفاوت باشد.

 

موقعیت مکانی دانشگاه چاینا مدیکال در چین

 

موقعیت مکانی دانشگاه چاینا مدیکال در چین : No.91 Hsueh-Shih Road، Taichung، Taiwan 40402، R.O.C است.

 

این دانشگاه دارای دو پردیس است که پردیس اصلی در مرکز شهر تایچونگ واقع شده است و ۱،۹۳۰،۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده است.

 

دسترسی فرودگاه ، قطار ، تاکسی به دانشگاه چاینا مدیکال

 

راه های رفت و آمد به دانشگاه CMU از طرق زیر امکانپذیر است:

 

  1. با اتوبوس
  2. از ایستگاه قطار تایچونگ ، اتوبوس محلی ، اتوبوس Ren-You No. 25 (که به موسسه فناوری خارج از کشور چین می رود) ، رسیدن به سالن Zhongshan (CMU) حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد.
  3. از ایستگاه قطار تایچونگ ، اتوبوس محلی ، UBus No.61 (که به تایا می رود) را سوار شوید ، رسیدن به سالن Zhongshan حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد.
  4. اتوبوس محلی ، اتوبوس Taichung No. 1 یا شماره ۱۳۱ (هر یک از آنها از CMU عبور می کند).
  5. با ماشین : از طریق آزادراه ملی شماره ۱ یا از طریق آزادراه ملی شماره ۳.

 

 

 

 

مهاجرت تحصیلی تخصص ماست 

 

ما در کنار شما خواهیم بود تا با شرایط زندگی و تحصیل در کشورهای مختلف آشنا شوید. برای ما مهم است که آنچه برای چند سال بعد خود در ذهن دارید، به واقعیت بپیوندد.

 

همکاران ماهمیشه آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند.

 

به انتهای مقاله معرفی دانشگاه چاینا مدیکال رسیدیم. همانطور که بالاتر هم گفتیم، اگر به تحصیل پزشکی در چین علاقه‌مندید یا می‌خواهید در رشته دندانپزشکی در این کشور تحصیل کنید، دانشگاه دالیان یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست.

 

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحصیل در دالیان دارید، با کارشناسان ما از طریق شماره‌ زیر تماس بگیرید.

 

۰۹۱۳۴۴۲۷۹۴۱